Sonic Heroes

Jag sitter och spelar Sonic till playstation en fredagkväll... Så går det när man är fattig student i Mölndal. Händer ändå inget bättre här.
Skolan går åt helvete, och jag överdriver inte. IG till höger och vänster... Vill bara försvinna just nu. Vad kan man påverka två veckor kvar till studenten? Tydligen allt.
Det enda bra som hänt idag är att jag kanske fått tillbaka en riktigt bra vän, en av dom bästa faktiskt. Men man ska inte ropa hej förrän man är över bron. Vi har en del saker att reda ut. Vad gör Martin ikväll?
Det är en utmärkt fråga, eftersom han inte svarar på msn. Spelar väl GTA4 skulle jag tro...
Nää, nu ska jag gå upp och vara deppig hela kvällen. Puss på det.
Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0