Pierced Brosnan

Jahapp..

Nu har Mollie skaffat ett tillbehör till näsan. Ser riktigt, riktigt fint ut måste jag säga. 
Precis när jag börjar fundera på att ta ut mina så tar hon ett nytt hål. Intressant. 

 

Idag har jag tagit tåget till Helsingborg för att intervjuas till en utbildning som jag har sökt. Linux systemspeciallist för den som undrade. Intervjun gick bra tror jag och jag fick komplimanger för min "vackra handstil", tydligen har man inte hört allt ännu.

Annars har jag halkat in i PS3 träsket och börjat ägna oroväckande många timmar åt att spela GTA IV. Fantastiskt spel det.

 

Det får räcka, har inte lust att skriva mer just nu.

 

/Martin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0