Ytterligare en ny uppdatering, wow!

Tänkte att eftersom hurtbullen Martin fick ett ryck och fick för sig att uppdatera bloggen igår kanske man skulle visa något slags intresse för våran gemensamma lilla dagbok. Därför kommer nu ett inlägg från även mig, säkerligen inte lika underhållande och spännande som Martins, men ändock ett inlägg.

 

Tänkte berätta lite kort om Hultsfred 2009, ja, jag kom iväg tillslut på något jävla vänster och det var riktigt trevligt, trots att jag stundtals ville begå självmord pga det otroligt dåliga vädret och diverse missöden med läckande tält. Men trots att det var jävligt jobbigt (hade nog inte räknat med att det skulle vara så smutsigt och skabbigt, hultan tog min festivaloskuld) så kändes det fett värt det. Regina & Killers var i särklass bäst. 
Tack Jessi för att du stod ut med mitt eviga gnäll om att jag inte kunde sova & halsbrännan som aldrig gick över.
Tack Sofia, Alexandra & Tobias för att vi fick sova hos er när vårat tält hade pajat.
Tack så jävla mycket underbara grannar, som höll oss uppe dygnet runt med remixade barnvisor. Det var snällt.

 

Hultan 09, mitt fina festivalhår



Just nu sitter jag framför datorn i full färd med att komma på nåt klyftigt att skriva (det går sådär) men för en liten stund sen satt jag inne på Sims store och laddade ner massa roliga saker till Sims, typ blomstermönstrade badkar och Hello Kitty-nattlinnen och sånt annat som är helt jävla onödigt. Det är riktigt beroendeframkallande kan jag tala om, man kan i princip inte resa sig ifrån datorn när man väl kommit igång. Riktigt farligt med andra ord.

Idag ska jag faktiskt inte bara sitta hemma (det enda jag gör om dagarna) utan ska faktiskt vara barnvakt åt två jättesöta småkillar. Ska blir riktigt kul, hoppas vi kan se nån kul film och mysa lite. Förhopningsvis håller dom sig lugnare nu än förr. 

Jag är så nervös inför flytten till Skåne. Känns helt sjukt att jag äntligen ska flytta ner till Helsingborg, lämna min familj, släkt och alla mina vänner här i Göteborg. Idag är det exakt en månad kvar tills vi åker ner till lägenheten med alla våra grejer. Samtidigt som det känns jobbigt är det ju så jävla kul, det blir det största äventyret i mitt liv hittills! Flytta ihop med min älskade pojkvän och få vårat eget liv, läsa till lärare... Det är vuxenpoäng. Fattar knappt själv att jag bara är 19, känner mig ungefär som 30 nu...

 

Nä, nu måste jag äta något och börja förbereda mig för en kväll med småbarn, lovely! 
Ha det bäst så hörs vi snart igen! /Mollie

(PS! Vi ska börja skriva mer regelbundet, lovar.. Försöka iaf!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0