Morgonstund har guld i mund

Sådär ja! 

Nu var vi ytterligare en gång framför datorn, här på sidan.

 

Dagen började stadigt med riktiga Amerikanska pannkakor på svenskt maner. Det var bakpulver, bacon och Mapel Joe's lönnsirap. Det hela ramades in med starkt kaffe och för Mollies del ett glas (utspädd) apelsinjuice.

 

 

 

 

Maple Joe's lönnsirap. För riktiga män

 

 

Det är nu äntligen helg igen efter en slitsam vecka. Jag har som vanligt lidit mig igenom dag efter dag med mängder av paket som jag lärt mig att hata och Mollie har tagit hand om snoriga barn och hälsat på sin mormor (jag var även med där). Hon har även varit hos doktorn och fått beskedd att hon har lågt blodtryck. Förmodligen har hon också dåligt järnvärde, men det förnekade herren med stetoskopet. Vi får väl se vem som skrattar bäst, sist. 

 

Idag ska vi gå på BERGAKUNGEN, Sveriges, kanske hela universums bästa biosalong om man ska tro Mollie och hennes vän Johanna. Vi får väl se där också. Vi ska se Mr. Potter och hans vänner på en väldigt stor duk. 

 

Min storasyster klämde ut sitt andra barn i Torsdags. Hon är jättesöt och ska heta Emmie. Välkommen till världen och grattis Nina och Mats! 

 

Löning igår, passade på att sticka till Åhlens och inhandla lite saker eftersom det är utförsäljning och 30% på ALLT i butiken. Köpte bland annat en lagom gay ansiktskräm innehållande vitamin E, återfuktande och som motverkar ringar under ögonen. Så nu kommer jag snart att se ut som Brad Pitt. 

 

 

 

Vi hörs väl av imorgon, eftersom jag ska göra en extreme makeover. Mer om det då!

 

Ha det så bra sålänge! 

/Martin och Mollie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0